NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
Złote Innowacje FMCG & Retail
„Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs wyłaniający najbardziej nowatorskie produkty i rozwiązania retail, które pojawiły się na rynku. 29 października 2024 roku w Teatrze Kamienica odbyła się finałowa Gala, podczas której ogłoszono wyniki 6. edycji plebiscytu. Innowacyjność, nowatorskie koncepty, zaawansowane technologie, niebanalne rozwiązania i kreatywne podejście do handlu – to wartości, które podczas Innovation Day 2024 odmieniano przez wszystkie przypadki. Wydarzenie to nie tylko ogromna dawka wiedzy – aktualnych danych i inspirujących dyskusji – ale też ukłon dla producentów i dystrybutorów, którzy poprzez swoje pomysły tworzą nowoczesny rynek.
Organizatorem wydarzenia jak zawsze było wydawnictwo Fischer Trading Group Sp. z o.o., wydawca miesięcznika Hurt & Detal oraz Food from Poland, które każdego roku wyłania najbardziej innowacyjne produkty, koncepty i rozwiązania retailowe, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy pojawiły się w przestrzeni handlowej.
Oprócz nagród konsumenckich, jury konkursu zdecydowało się przyznać specjalne Nagrody Kolegium Redakcyjnego. Doceniono w ten sposób produkty i koncepty, które znacząco wpłynęły na kształt oferty produktowej, dzięki swej innowacyjności. W tej kategorii przyznano 17 statuetek.
Decanter
Dekanter to marka medialna Decanter World Wine Awards. Magazyn, publikowany co miesiąc w około 90 krajach, zawiera wiadomości branżowe, przewodniki po winach i producentów win.
Po sukcesie artkułów w brytyjskich gazetach, magazyn Decanter został założony w Londynie 1975 roku. Decanter jest najstarszą publikacją wina w Wielkiej Brytanii. Według autorki Evelyne Resnick, ma porównywalną funkcję w Wielkiej Brytanii, podobnie jak Wine Spectaktor w Stanach Zjednoczonych. Od 2011 roku został opublikowany w 91 krajach, w tym w Chinach, który jest dzisiaj prężnie rozwijającym się rynkiem winiarskim.
Magazyn koncentruje się głównie na winach dostępnych w Europie i Wielkiej Brytanii, a także w Stanach Zjednoczonych. Jego treść obejmuje wiadomości, aktualne komentarze, ankiety podróżnicze, wywiady, analizy i raporty rynkowe. W przeciwieństwie do innych czasopism, które koncentrują się na wielu winach z różnych regionów i krajów, Decanter oferują dogłębne recenzje win z dwóch regionów na raz. Czytelnicy Decanter są na ogół młodsi niż czytelnicy podobnych publikacji w wieku 41%.
Decanter uruchomił swoją stronę internetową, Decanter.com, w 1999 roku. Strona jest jedną z największych na świecie, w oparciu o wskaźniki ruchu. W 2017 roku uruchomiła usługę subskrypcji o nazwie Decanter Premium.Decanter World Wine Awards (DWWA) konkurs na wino założony w 2004 roku przez Decanter i zmarłego Stephena Spurriera. Z ponad 18 000 win, które wjechało rocznie z około 60 krajów, umocnił swoją pozycję jako największy na świecie konkurs winiarski.
Oceniany za rygorystyczny proces osądzania, osądza setki wiodących ekspertów w dziedzinie wina, którzy oceniają wina w oparciu o kraj, region, kolor, styl i cenę – do Dokładnie porównawczą jakość wina.
Sędziowie oceniają tylko wino na podstawie ich specjalizacji. Podzielone na regionalne i krajowe panele z trzema lub czterema, sędziowie oceniają nie więcej niż 90 win dziennie, aby uniknąć zmęczenia podniebieniami. Proces skrupulatny opiera się na bezstronności, a wszystkie butelki są objęte, aby zapewnić, że sędziowie nie mogą zidentyfikować win.